پرسپولیس صداوسیما را تحریم کرد
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

پرسپولیس صداوسیما را تحریم کرد

پرسپولیس صداوسیما را تحریم کرد مربی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به گفت‌وگو با دوربین‌های صداوسیما نشد. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. بعد از […]

پرسپولیس صداوسیما را تحریم کرد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس حاضر به گفت‌وگو با دوربین‌های صداوسیما نشد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. بعد از این دیدار اوسمار لوس ویرا مربی برزیلی پرسپولیس به نشست خبری رفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد اما مدیر رسانه پرسپولیس اعلام کرد اگر دوربین‌های صداوسیما نشست خبری را ترک نکنند، مربی پرسپولیس نشست را ترک می‌کند. در نهایت هم مربی پرسپولیس به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی، بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران محل نشست خبری را ترک کرد.

باشگاه پرسپولیس همچون استقلال به دنبال حق پخش تلویزیونی است و به همین خاطر اجازه نداد مربی تیمش در مقابل دوربین‌های تلویزیونی صحبت کند.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت