۳۱ اردیبهشت؛ پایان دوره آموزشی دوره ابتدایی
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:
پایان دوره آموزشی دوره ابتدایی ۳۱ اردیبهشت تعیین شده و معلمان تا ۱۰ خرداد فرصت دارند نتایج ارزشیابی دانش آموزان را ثبت کنند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در تمام پایههای تحصیلی دوره ابتدایی پیش بینی شده که معلمان بر اساس ارزشیابی کیفی توصیفی وضعیت دانش آموزانشان را بسنجند و شاید هم نیاز به شواهد جدیدی هم نداشته باشند، چون به شکل سنتی در دوره ابتدایی امتحان نداریم
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی