سوابق اجرایی دانش آشتیانی
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تحصیلات:
دیپلم متوسطه: از مدرسه علوی رشته ریاضی سال ۱۳۵۲
کارشناسی: از دانشگاه صنعتی امیرکبیر رشته مهندسی راه و ساختمان سال ۱۳۵۸
کارشناسی ارشد: از دانشگاه صنعتی امیرکبیر رشته سازه سال ۱۳۷۰
دکتری: از دانشگاه امپریال کالج انگلستان رشته مهندسی زلزله سال ۱۳۷۵
مشاغل اجرایی:
– دفتر فنی سپاه پاسداران از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۴ به عنوان مهندس محاسب و مسوول بخش سازه به صورت نیمه وقت و مامور به وزارت آموزش و پرورش
– مدیرکل طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸
– معاون امور جنگ وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸
– همکاری با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در امور مهندسی رزمی جنگ
– مسوول ستاد پشتیبانی جنگ دانشگاه ها از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸
– مسوول بر قراری ارتباط اساتید دانشگاه با مسوولان دفاع مقدس برای حل مسایل پژوهشی جنگ
– مسوول اعزام دانشجویان طرح شش ماهه برای حضور در جبهه ها و بکارگیری آنها در حوزه های تخصصی جنگ با هماهنگی فرماندهان لشگر ها و قرارگاه ها
– برگزارکننده دوره های «دانشگاه در جبهه» برای جبران عقب افتادگی آموزشی دانشجویانی که در جبهه حضور داشتند.
– معاون امور عمرانی و دفاعی وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲
– معاون اداری و پشتیبانی وزارت فرهنگ و آموزش عالی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰
– معاون طرح و توسعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قائم مقام وزیر از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۲
– عضو شورای گسترش آموزش عالی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
– عضو کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش عالی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
– عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
– عضو شورای تدوین برنامه پنج ساله چهارم علم و فناوری آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
– عضو شورای برنامه ریزی سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲
– رییس مجتمع آموزشی مفید
** مشاغل دانشگاهی
– دانشیار دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دانشکده مهندسی عمران
– عضو هیات امنای دانشگاههای خواجه نصیرالدین طوسی و تربیت مدرس
– ریاست کمیسیون هیات امنای دانشگاههای تربیت مدرس، هنر تهران، صنعتی اصفهان، اصفهان، هنر اصفهان، شهید چمران اهواز
– سرپرست دانشگاه ایلام همزمان با مسوولیت در وزارت به منظور ارتقای جایگاه دانشگاه بعد از جنگ
– مدیر گروه زلزله دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷
– عضو کمیته منتخب بررسی صلاحیت علمی اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی عمران از سال ۱۳۸۳ تاکنون
** فعالیتها و مطالعات پژوهشی
– تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، انجام پروژههای مختلف، بیش از ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، چاپ بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی و کنفرانسهای بینالمللی
– برنامه ریزی و مدیریت تامین خوابگاه های دانشجویی سراسر کشور (اجرای بیش از یک میلیون مترمربع)
– برنامه ریزی و تامین منابع ارزی و مدیریت طرح تامین تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه ها (۴۰۰ میلیون دلار اختصاص ارز که موجب نوسازی تجهیزاتی آزمایشگاها شد)
– برنامه ریزی و مدیریت رفع مشکل استیجاری ساختمان های وزارت علوم و مدیر پروژه ساخت ساختمان مرکزی وزارت علوم
– مجری پروژه مقاوم سازی پل های فلزی تهران (قرارداد دانشگاه با شهرداری تهران)
– مجری پروژه مقاوم سازی ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی (قرارداد دانشگاه با وزارت کار)
– مجری پروژه مقاوم سازی ساختمان سازمان تامین اجتماعی (قرارداد دانشگاه با سازمان تامین اجتماعی)
– مدیر پروژه مقاوم سازی ساختمان های بانک کشاورزی در استان سمنان
– مطالعه پروژه مقاوم سازی ساختمان مرکزی بانک ملی
– مطالعه آسیب پذیری ساختمان های فلزی در برابر زلزله ( قرارداد دانشگاه با اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان)
– مطالعه رفتار اتصالات سازه های فولادی در ساختمان های فلزی و ارایه طرح های جایگزین (قرارداد با شهرداری تهران)
– مدیر پروژه مقاوم سازی دانشگاه مفید قم
– مسوول پروژه ارزیابی سیستم آموزشی دانشگاهها و موسسات پژوهشی
– مسوول پروژه تدوین شاخصهای آموزشی پژوهشی برای ارزیابی و رتبهبندی دانشگاهها و موسسات پژوهشی
– مسوول پروژه ارایه مدل و سیستم آموزش ارتقای کارکنان در دانشگاهها و موسسات پژوهشی
– مسوول پروژه پیادهسازی مدیریت استراتژیک در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
– مسوول پروژه مهندسی مجدد فرایندهای جذب؛ استخدام و ارتقای اعضای هیات علمی
– تدوین برنامه استراتژیک آموزشی
– تدوین سیستم جامع ارزیابی آموزشی و پیاده سازی آن
– تدوین شاخصهای ارزیابی سیستم آموزشی و مدیریتی و پیاده سازی آن
– مسوول پروژه تدوین سیستم نطرسنجی از عملکرد مدیران
– همکاری با موسسه پژوهشی علوم شناختی به منظور اجرا و پیاده سازی سیستم آموزشی مبتنی بر فلسفه شناختی آموزشی
– راه اندازی و برگزاری دوره آموزشی روش آموزشی سیستم مونته سوری برای مدرسان
– مطالعات سیستمهای مختلف آموزشی در اروپا، کانادا و آسیای شرقی
– مطالعه بر روی سیستم آموزشی مهارتی و بازدید از مراکز آنها در سایر کشورها
– مسوول پروژه تدوین محتوای آموزشی مبتنی بر آموزش شناختی
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی