تعطیلی قطعی مدارس فردا دوشنبه 6بهمن| لیست کامل استان‌های تعطیل
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

تعطیلی قطعی مدارس فردا دوشنبه 6بهمن| لیست کامل استان‌های تعطیل

کئام مدارس دوشنبه تعطیل هست
سرمای هوا مدارس این استان‌ها را غیرحضوری کرد | جزئیات تعطیلی‌ها با کاهش محسوس دما و در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و مدیریت شرایط جوی، مدارس در چندین استان کشور طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۶ و ۷ بهمن‌ماه به‌صورت غیرحضوری یا با تغییر در نحوه فعالیت آموزشی برگزار می‌شوند. استان تهران بر اساس اعلام […]

سرمای هوا مدارس این استان‌ها را غیرحضوری کرد | جزئیات تعطیلی‌ها

با کاهش محسوس دما و در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و مدیریت شرایط جوی، مدارس در چندین استان کشور طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۶ و ۷ بهمن‌ماه به‌صورت غیرحضوری یا با تغییر در نحوه فعالیت آموزشی برگزار می‌شوند.

استان تهران

بر اساس اعلام دبیر کارگروه آلودگی هوای تهران، مدارس مقاطع ابتدایی استان تهران به‌جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۶ و ۷ بهمن‌ماه به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

خراسان جنوبی

ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی از غیرحضوری شدن مدارس ۷ شهرستان استان در روز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه خبر داد.

سیستان و بلوچستان

بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، تمامی مدارس و مدارس استثنایی استان در روز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

استان کرمان

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بافت اعلام کرد فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی و متوسطه این شهرستان غیرحضوری است.

فرماندار شهرستان رابر نیز از تعطیلی کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس در روز دوشنبه خبر داد.

کهگیلویه و بویراحمد

کلیه مراکز آموزشی استان و ادارات شهرستان‌های سردسیری در روز دوشنبه تعطیل هستند.

چهارمحال و بختیاری

فعالیت آموزشی مدارس استان در روز دوشنبه با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد امتیاز: 59

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سلام چرا مدارس استان کرمان را تعطیل نمیکنند ،همیشه شعار میدهید پیشگیری بهتر از درمان است ،بایدهمه مریض بشوند تا درلیست سیاه قرار بگیرند ،برنامه شاد را برای چنین روزهایی راه اندازی شده ،من می‌ترسم بچه هام بفرستم مدرسه برای اینکه خودم الان دو هفته این ویروس گرفتم ،خیلی خیلی ویروس بدو دردناکی هست ،ازشماتقاضای عاجزانه دارم تا این ویروس آنفولانزا هست ،دربستر شاد مدارس را برگزار کنید

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت