کلاسهای دانشگاه آزاد تا پایان سال غیرحضوری شد | جزئیات برگزاری دروس در ماه رمضان
به گزارش کارگزین خبر
– سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیهای از تغییر شیوه برگزاری کلاسها در هفتههای پایانی سال ۱۴۰۴ به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان خبر داد.
بر اساس این اطلاعیه، با توجه به همزمانی آغاز ترم جدید با ماه مبارک رمضان و بهمنظور رفاه حال دانشجویان و اساتید، مقرر شد کلیه دروس نظری نیمسال دوم در تمامی مقاطع تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) تا پایان سال ۱۴۰۴ بهصورت مجازی برگزار گردد.
این تصمیم شامل تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بوده و زیرساختهای لازم برای برگزاری این کلاسها در سامانههای آموزش مجازی فراهم شده است. دانشجویان موظفند طبق برنامه هفتگی خود، در کلاسهای برخط شرکت نمایند.
شایان ذکر است که نحوه برگزاری دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی بر عهده واحدهای دانشگاهی است و در صورت لزوم، برنامه جبرانی این کلاسها در فروردینماه سال ۱۴۰۵ اعلام خواهد شد.
کلیه دروس نظری نیمسال دوم در همه مقاطع تحصیلی تا پایان سال ۱۴۰۴ به دلیل همزمانی با ماه رمضان غیرحضوری و مجازی خواهد بود.
توصیه میشود دانشجویان آخرین اطلاعیههای واحد دانشگاهی خود را درباره دروس عملی پیگیری نمایند ⏳
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی