اطلاعیه شماره ۱۷ رتبهبندی معلمان؛ صدور احکام و پرداخت با حقوق اسفند
به گزارش کارگزین خبر
– دبیرخانه هیأت ممیزه مرکزی رتبهبندی معلمان با صدور اطلاعیه شماره ۱۷، از پیشرفت قابل توجه در بررسی پروندهها و صدور احکام کارگزینی مشمولان خبر داد.
در این اطلاعیه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اعلام شده است که با همت و تلاش مراجع ارزیابی، پرونده درخواست بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مشمولان رتبهبندی بررسی و در مرحله صدور احکام کارگزینی و پرداخت با حقوق اسفند ماه قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، حدود ۵۰ هزار پرونده دیگر نیز در نوبت رسیدگی و صدور احکام قرار دارند که انشاءالله پس از تکمیل فرآیند بررسی، همزمان با حقوق اسفند ماه تعیین تکلیف خواهند شد.
همچنین سایر پروندهها که هنوز تعیین تکلیف نشدهاند، در اداره محل خدمت یا در کارتابل ارزیابان حرفهای در حال بررسی است و به محض تکمیل مراحل قانونی، برای صدور رأی نهایی اقدام خواهد شد.
در بخش دیگری از اطلاعیه تأکید شده است که مراحل انجام فرآیند رتبهبندی، بهصورت شفاف در صفحه شخصی همکاران قابل مشاهده است.
⚠️ تذکر بسیار مهم
با توجه به امکان مشاهده مراحل رسیدگی در صفحه شخصی، به منظور
تسریع در فرآیند بررسی
از مراجعه حضوری به ادارات مناطق، استانها و ستاد
خودداری شود
⏳
با سپاس – دبیرخانه هیأت ممیزه مرکزی رتبهبندی
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی