اطلاعیه مهم پرداخت حقوق اسفندماه
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

اطلاعیه مهم پرداخت حقوق اسفندماه

اطلاعیه مهم پرداخت حقوق؛ بررسی احکام قبل از واریز حقوق اسفند به گزارش کارگزین خبر – با توجه به نزدیک شدن به زمان پرداخت حقوق اسفند ماه، از همکاران گرامی درخواست شده است نسبت به بررسی دقیق اطلاعات مندرج در حکم کارگزینی خود اقدام نمایند. بر اساس این اطلاعیه، زمان ارسال حقوق توسط وزارتخانه ۱۰ […]

اطلاعیه مهم پرداخت حقوق؛ بررسی احکام قبل از واریز حقوق اسفند



به گزارش کارگزین خبر


– با توجه به نزدیک شدن به زمان پرداخت حقوق اسفند ماه، از همکاران گرامی درخواست شده است نسبت به بررسی دقیق اطلاعات مندرج در حکم کارگزینی خود اقدام نمایند.

بر اساس این اطلاعیه، زمان ارسال حقوق توسط وزارتخانه ۱۰ اسفند ماه در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه حقوق اسفند، آخرین پرداخت حقوقی در سال ۱۴۰۴ محسوب می‌شود، ضروری است همکاران محترم برای جلوگیری از بروز هرگونه کسری یا ایجاد دیون حقوقی، نسبت به کنترل اطلاعات شغلی و اداری خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا اعمال نشدن موارد قانونی در حکم کارگزینی، همکاران باید پیش از موعد مقرر به واحد امور اداری محل خدمت مراجعه نمایند.

مواردی که باید در حکم کارگزینی بررسی شود:

  • تعداد اولاد (قابل پرداخت برای آقایان)
  • حق عائله‌مندی (قابل پرداخت برای آقایان)
  • مدرک تحصیلی و مرتبط بودن آن طبق بخشنامه‌ها
  • فوق‌العاده مدیریت (مدیر، معاون، سرپرست بخش و…)
  • فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته (حق روستا)
  • رتبه شغلی یا سنواتی
  • طبقه شغلی
  • سایر مزایای درج‌شده در حکم

⚠️ هشدار مهم

با توجه به واریز حقوق در
۱۰ اسفند ماه
و پایان پرداخت‌های حقوقی سال ۱۴۰۴، در صورت عدم درج هر یک از موارد فوق در حکم کارگزینی،
حتماً قبل از موعد مقرر
به امور اداری مراجعه شود؛ در غیر این صورت، اصلاح و پرداخت به سال آینده موکول خواهد شد ⏳

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیاز: 1316

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. چه کسی ازحکم خودش مبالغ را میفهمد؟ حق روستا. مدیریت یا معاونت چند درصد میتونه باشه برای همه که ثابت نیست

    به این نظر امتیاز بده
  2. از همه مسولین وکارشناسانیکه چه کشوری وچه لشکری سفره های مردم را باخود همسان سازی کردن تامبادافقیری خجالت خانواده رانکشدبینهایت متشکریم هم ملت وهم دولت باهم دیگر باید نه تنهابرادریراحفظ کنیم بلکه برابری را هم یکسان کنیم تاهیچکس گرسنه سربربالین نگذارد متشکریم عیدبررهبروتمام دولتمردان مبارک باد.شماکه صدایتان راهمه میشنوند کمک میشت جانبازان زیر۲۵٪راکه چندسال قولش رادادند به حقوق تبدیل وکمیسیونیدرکرمان وبم برگزارکنیدتاپزشکان ببینند چه رنجی میبریم بازن و۴فرزند اجرتون باخدا دلتون شاد که دل ملتی راشاد کردید همیشه ازاینکارهابکنید مرگ براسراعیل وامریکا([(T([])(P)() ایا۵۰ملیون باقسط ماهی ۲ملیون به یارانه بگیران حقیقت دارد.

    به این نظر امتیاز بده
  3. باسلام و تشکر. از. عزیزانی که چنین پیشنهادی دادند خیلی خوبه چون اول اسفند خرید کنیم بهتره. ۲۰. اسفند. به بعد. قیمت دو برابر. میشه

    به این نظر امتیاز بده
  4. الان منظور از هشدار برای دریافت حقوق اسفندماه چیه؟ یعنی ما حقوق بگیران خودمون باید به اموراداری مراجعه کنیم و موارد بالا رو در حکم کارکزینی مون درج کنیم؟؟؟ مگه اداره جاتتون درقسمت بایگانی حکم وفیشهای حقوقی کارمند ومسئول ندارند مگه کارشون رسیدگی به این موارد نیست.؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  5. سلام.بنده بامدرک فوق لیسانس بازنشسته وزارت جهادکشاورزی حقوق دریافتی۲۰میلیون۳۰۰هزارتومن
    بازنشسته راننده بیل مکانیکی شهرداری کاملا بی سوادبا
    حقوق۳۸میلیون۷۰۰هزارتومن.راننده بازنشسته شهرداری
    بامدرک سیکل حقوق دریافتی۵۴میلیون تومن.
    واقعاخسته نباشید!!!عین عدالت رامدیریت می‌نمایید.

    به این نظر امتیاز بده
  6. خیلی خبر نادرست، بی مورد و چرند بود. چرا تاریخ را میلادی نوشتی. ای نویسنده ایرانی!؟

    به این نظر امتیاز بده
  7. لعنت بر هر چی آشغال و انگل مجازی که لنگه شما مردم آزاری میکنه

    به این نظر امتیاز بده
  8. باسلام من یک فرهنگی بازنشسته هستم در طول خدمتم مدیر و معاون بودم تاکنون شفاف سازی نشده که من از حق ان برخور دا م یا نه هیچ وقت اداره بازنشستگی شفاف سازی و اطلاع رسانی نمی کند وقتی هم سئوال می کنیم جواب درست حسابی نمی دهند به نظر من همه موارد حقوقی باید در فیش حقوقی قید شود تا هیچ ابهامی باقی نماند

    به این نظر امتیاز بده
  9. گوگل رو که مطالعه میکنی یک چهارم مطالب درمورد بازنشسته ها هست دریغ از یه مطلب که راست باشه

    به این نظر امتیاز بده
  10. .تو که خودت اطلاعات دقیق نداری کی مجبورت کرده مطلب بزاری…حق اولاد و عائله مندی شامل زنان سرپرست خانواده هم می‌شود.

    به این نظر امتیاز بده
  11. هنوز عیدی رو ندادند شما خبر از پرداخت حقوق در ۱۰ ام اسفند میدید.خودتون هم میدونید خبرتون الکیه و صحت نداره.

    به این نظر امتیاز بده
  12. بعضی از کار کنان بخش خصوصی احکام قلابی به تأمین اجتمایی ارائه داده وهمین الان هم با حقوق های بالا بازنشسته شدند.اول برین سراق آن ها اگه راست میگین . بخدا جز کارکنان دون پایه هم بودند.

    به این نظر امتیاز بده
  13. باسلام برا کارت گردشگری فرهنگیان اقدام کردم ی شماره کارت ارسال شده گفتند ۲۰۰ هزار تومن ب این حساب خودت واریز کنید براش واریز کردم. الان پیام میاد.شما معوقه دارید. وام ۳۰ ملیونی برات واریز نمیشه سوال من این هست کارت گردشگری فرهنگیان ک از حساب و حقوق بانک صادراتم کم میشه چ ربطی ب معوقات بانک دیگه ای داره؟ لطفآ و بجد پیگیری بشه کد ملی در سامانه باز نشستگان کشوری موجود هست ۴۵۲۰۰۰۰۰۴۰

    به این نظر امتیاز بده
  14. سلام وقت بخیر چرا حق عائله مندی فقط به آقایان میدهند؟ما که خانم هستیم و همسرم بیکار هست و هیچ بیمه ای نداره و بیمه من شده.
    چرا دولت برای ما حق عائله مندی نمی پردازه ؟
    این انصافه

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت