بخشنامه استانداری تهران در خصوص نحوه حضور کارمندان و فعالیت کار ادارات
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

بخشنامه استانداری تهران در خصوص نحوه حضور کارمندان و فعالیت کار ادارات

بخشنامه استانداری تهران در خصوص نحوه حضور کارمندان و فعالیت کار ادارات در استان تهران بخشنامه نحوه حضور کارمندان و فعالیت کار ادارات در استان تهران (بخشنامه شماره ۱۷۱۹۳/۶/۱۴۰۰ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۰ استانداری تهران) کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران (به استثناء نیروهای مسلح استان تهران) با سلام و احترام ضمن تقدیر […]

بخشنامه استانداری تهران در خصوص نحوه حضور کارمندان و فعالیت کار ادارات در استان تهران

بخشنامه نحوه حضور کارمندان و فعالیت کار ادارات در استان تهران (بخشنامه شماره ۱۷۱۹۳/۶/۱۴۰۰ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۰ استانداری تهران)

کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران (به استثناء نیروهای مسلح استان تهران)

با سلام و احترام

ضمن تقدیر و تشکر از همراهی تمامی دستگاه های اجرایی استان تهران در روند قطع زنجیره انتقال بیماری منحوس کرونا، با عنایت به شیوع موج پنجم در کشور و به تبع آن قرار گرفتن وضعیت هشدار قرمز در استان تهران (اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک، ورامین) ضرورت اجرای دقیق مفاد بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷/۸/۱۳۹۹ معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بر اساس هوشمندسازی محدودیت ها از خیث وضعیت حضور کارکنان در موقعیت هشدار فرمز (حضور ۵۰% کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و حضور ۳۰% کارکنان در سایر ادارات شهر)، نحوه فعالیت ادارات، رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تشدید نظارت ویژه بر حسن اجرای موارد فوق الزامی می‌باشد.

بدیهی است عدم رعایت بخشنامه فوق‌الذکر نقض قوانین محسوب می‌گردد.

غلامرضا عباس پاشا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت