♦️نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در استانهای مختلف از روز یکشنبه
🔰 در تمامی استانها، واحدهای عملیاتی، دستگاههای خدماترسان، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول دورکاری مستثنی هستند.
🔹 تهران: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / دورکاری بانوان تا اطلاع ثانوی
🔸 البرز: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / دورکاری بانوان / مدارس و دانشگاهها مجازی / کلیه ردههای مدیریتی موظف به حضور در محل کار.
🔹 کرمان: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / دورکاری بانوان مگر در مشاغل حساس / کلیه ردههای مدیریتی و معاونین موظف به حضور در محل کار
🔸 زنجان: فعالیت ادارات با ۳۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / کلیه ردههای مدیریتی موظف به حضور در محل کار.
🔹 کردستان: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / دورکاری بانوان
🔸 خوزستان: فعالیت ادارات با ۴۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / ساعات کاری تا پایان ماه رمضان از ساعت ۹ الی ۱۴
🔹 کرمانشاه: ادارات با ۳۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / دورکاری بانوان
🔸 آذربایجان غربی: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / دورکاری بانوان/ کلیه رده های مدیریتی موظف به حضور در محل کار.
🔹 مرکزی: فعالیت ادارات با ۳۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری
🔸 هرمزگان: فعالیت ادارات با ۲۰ درصد کارکنان بهصورت حضوری / دورکاری بانوان / کلیه ردههای مدیریتی موظف به حضور در محل کار.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی