🔴 نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی تهران از یکشنبه آینده اعلام شد/ دورکاری بانوان و حضور ۲۰ درصدی کارکنان
بخشنامه استانداری تهران:
🔹فعالیت کلیه وزارتخانهها، سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان تهران از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی با حضور ۲۰ درصد از کارکنان بهصورت حضوری انجام میشود.
🔹فعالیت کلیه بانوان شاغل در استان تهران تا اطلاع ثانوی بهصورت دورکاری خواهد بود.
🔹واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
🔹کلیه ردههای مدیریتی استان تهران نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.
🔹مدیران دستگاهها مکلفاند بهگونهای برنامهریزی کنند که در روند خدمترسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود.
✔️ شناسنامه | اداری، مالی و نظام اجرایی
https://eitaa.com/joinchat/1523318784C8518e39256
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی