وام قرض‌الحسنه ۳ تا ۵ میلیونی به زائران اربعین
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

وام قرض‌الحسنه ۳ تا ۵ میلیونی به زائران اربعین

وام قرض‌الحسنه ۳ تا ۵ میلیونی به زائران اربعین
وام قرض‌الحسنه ۳ تا ۵ میلیونی به زائران اربعین وزیر اقتصاد: 🔹️تا سقف ۵ میلیون تومان تسهیلات برای حضور زمینی زائران اربعین در بزرگترین اجتماع بشری جهان از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه پیش‌بینی شده است. 🔹️به منظور پرداخت این وام، پس از هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه، سازمان حج و زیارت، ستاد […]

وام قرض‌الحسنه ۳ تا ۵ میلیونی به زائران اربعین


وزیر اقتصاد:
🔹️تا سقف ۵ میلیون تومان تسهیلات برای حضور زمینی زائران اربعین در بزرگترین اجتماع بشری جهان از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه پیش‌بینی شده است.

🔹️به منظور پرداخت این وام، پس از هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه، سازمان حج و زیارت، ستاد مرکزی اربعین، پلیس گذرنامه و بانک‌ها صورت گرفت، زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، پس از درخواست این تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) در صورتی که از مرزهای زمینی خارج شوند ، مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آنها واریز شده و با اقساط یکساله از یارانه آنها کسر خواهد شد.
ورود به سامانه سماح samah.haj.ir – آدرس سامانه سماح ثبت نام اربعین

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیاز: 23

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سلام
    امسال مدیریت خیلی ضعیف بود ور مرز مشکل در عراق مشکل نبود موکب در مرز مهران و عراق نبود اتوبوس در مرز مهران جهت انتقال زوار از مرز با مهرلن نبود ادرس موکب ها در عراق و سرگردانی زوار

    به این نظر امتیاز بده
  2. سلام
    در فراق موکب کم بود و مردم آدرس موکب ها را نداشتند بااین هوای گرم سخت بود موکب پیدا کنند این باعث اذار و اذیت زوار می شد در مرز مهران موکب کم بود و حتی شام به زوار نمی دا نند و اتوبوس برای برگشت از مرز به مهران نبود ما بعداز زدن مهر ورود به مدت ۴ساعت پیاده آمدیم بعد سوار اتوبوس شدیم مارا به مهران نبرد سری پیاده کرد و نفری ۱۰ هزار تومان گرفت اصلا در مرز امکانات و هماهنگی نبود در جاده مهران به ایلام پلسی جلوی ماشینها را می گرفت ساعتها ترافیک ایجاد میشد در هوای گرم زار خیلی اذیت میشد در کل مدیرت در ایران خیلی ضعیف بود

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت