کارکنان شاغل در مناطق جنگ از مزایای ایثارگران برخوردار می‌شوند
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

کارکنان شاغل در مناطق جنگ از مزایای ایثارگران برخوردار می‌شوند

کارکنان شاغل در مناطق جنگ از مزایای ایثارگران برخوردار می‌شوند
کارکنان شاغل در مناطق جنگ از مزایای ایثارگران برخوردار می‌شوند سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه امروزی کمیسیون اجتماعی کارکنان شاغل در مناطق جنگی از تاریخ 31 شهریور 59 تا 24 تیر 67 از مزایای ایثارگران مندرج در قانون برنامه ششم توسعه برخوردار می‌شوند. علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در […]

کارکنان شاغل در مناطق جنگ از مزایای ایثارگران برخوردار می‌شوند

کارکنان شاغل در مناطق جنگ از مزایای ایثارگران برخوردار می‌شوند
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه امروزی کمیسیون اجتماعی کارکنان شاغل در مناطق جنگی از تاریخ 31 شهریور 59 تا 24 تیر 67 از مزایای ایثارگران مندرج در قانون برنامه ششم توسعه برخوردار می‌شوند.

علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح استفساریه‌ای مربوط به بند «ج» ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ سؤال مطرح شده در این استفساریه این بود که آیا کارکنان مناطق جنگی در دوران جنگ تحمیلی از مزایای مربوط به ایثارگران در بند «ج» ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه برخوردار می‌شوند یا خیر؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: پاسخ کمیسیون به این استفساریه این بود که بله؛ کارکنانی که در دوران جنگ تحمیلی در مناطق جنگی از تاریخ ۳۱ شهریور ۵۹ تا ۲۴ تیر ۶۷ مشغول به کار بودند از مزایای ایثارگران در بند «ج» ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه برخوردار می‌شوند.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت